inte länge kvar nu....

Börjar faktiskt få lite resfeber! Mycket att tänka på nu. Har jag packat allt som jag möjligtvis kan komma att behöva??? Troligtvis inte. Kollade in vädret för Alanya 10 dagar framåt, och det var ju inget uppmuntrande alls :(

Det ska vara mulet och regna några dagar och övriga dagar så ligger temperaturen på runt 20 grader. Värdelöst ju. Egentligen så borde jag packa om resväskan. Har ju bara sommarkläder i den. Kan nog komma att behöva lite varmare kläder kan jag tänka mig.... Jeans och långärmat måste nog packas ned i alla fall. Suck!

Kan inte begripa varför jag inte bokade resan i slutet av maj istället. Hade ju varit mycket bättre. Har inhandlat solskydd med hög faktor, och det känns ju alldeles på tok... får nog köra utan så att jag åtminstone får LIIITE färg denna gråa regniga vecka i turkiet. Troligtvis enda veckan som är dålig i detta land denna årstid.... Ja, lite negativ känner jag mig. Vill ju svettas och ha gassande brännande sol alla sju dagarna!!!!! Men, men.... vi får väl göra annat än att ligga på stranden. Shoppa och turista lite grann kanske. Sånt som jag aldrig brukar göra... se annat än sandstrand och diskotek. Kan ju vara kul det med :-)

Längtar hur som helst alldeles otroligt mycket efter att klockan ska bli 20.15 på fredag!!!! Då lämnar vi detta gråmulna hurrviga väder, mot ett lite i alla fall varmare väder. Hoppas få slippa ha strumpor i skorna i alla fall :)

Och så hoppas jag att väderprognosen inte stämmer... dom har ju sällan rätt, eller hur?????



Kommentarer
Postat av: systeryster

oroadeint :) de kommer att bli alldeles, alldeles... underbart

2012-05-09 @ 20:30:14
Postat av: MammaMarie

Okej, nu räcker det! Nu får du berätta hur det var där borta i turkiet....

2012-05-21 @ 21:44:47
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: Helena

Håller med MammaMarie?! Nu har ni ju kommit hem, visst måste det finnas nåt kul att berätta?

Fast det är klart är det mycket nu och du inte har tid eller är ett dugg inspirerad så är du förlåten... Ooops där dök "snäll-Helena" upp plötsligt?!

2012-05-23 @ 18:24:20
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0