Längtar till fredag :-)

Förbereder midsommarafton. Känns riktigt lugnt faktiskt. Brukar ju vara lite hispig inför såna här storkalas, men det känns som att jag har allt under kontroll för en gångs skull :-) Ingen stress över huvud taget!

Ska fara och handla strax... mycket är det förstås som ska fixas, men jag tänker inte lägga ner 100-tals kronor på dukning och piff den här gången. Har ju faktiskt både dukar och flaggor kvar från tidigare midsommarfirande :-) Tack och lov! (Trooor jag i alla fall, gäller ju att hitta dom också).

Längtar verkligen till på fredag. Ska bli riktigt kul :-). Synd bara att jag jobbar två nätter nu på raken, men det är ju som vanligt. Går ju alltid av mitt jobbpass kl 08.00 på midsommarafton. Hinner sova några timmar innan folket kommer och det brukar ju gå bra ändå :-) Det tråkiga i kråksången är dock att jag inte känner mig så frisk. Är faktiskt riktigt rejält sjuk.... 37,7 grader igår kväll. Låter ju inte mycket, men jag har sällan feber så det är JÄTTEHÖG temp för mig :-)

Hostar och snörvlar också, men ska nog se till att bli fullt frisk till på fredag. Mycket c-vitamin och förkylningspreparat ska nog göra susen :-) Den här årstiden ska man ju inte vara förkyld!

Nä, nu ska jag skynda mig i väg och handla så jag får komma hem någon gång och lägga mig och sova inför jobbnatt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0