ZzzzZZZ....zzzz...ZZzzzz.....

Stackars alla som klickar in på denna sovande blogg.... Tycker verkligen synd om er som får se samma rubrik hela tiden.

Tänker då och då att jag ska återuppta skrivandet, men inspirationen och tiden finns liksom inte. Har fullt upp hela tiden av någon konstig anledning. Det är inte ofta jag öppnar upp min dator numera. Använder mest min mobil när jag läser bloggar och kollar facebook. Vilket också resulterar i att jag nästan aldrig kommenterar någon blogg. Det är ju jättejobbigt att använda telefonen när man ska skriva en lång kommentar....

Nä... tiden finns inte till att sitta vid datorn. Kan bero på familjens nya hobby? Vi spelar Super Mario så vi har fått ont i tummarna allihopa. Hela familjen är lite smått besatta av detta spel :-) Särskilt den minsta killen i huset som slår igång spelet så fort han vaknar... sen ropar han att han behöver hjälp och då hamnar man där själv också. Tiden bara flyger iväg och man bara MÅSTE klara banan innan man ger sig. Sjukt! Men vansinnigt kul!

Annars så är livet sig likt... jobbar, bantar då och då, funderar på solariebesök men får mig aldrig iväg, förkylningar som aldrig släpper taget, ja... det vanliga med andra ord :-)

En liiiiiten uppdatering, mest bara för att byta rubrik :-)

 

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

TACK....!!! För att du tänker på oss stackars läsare och fans som dagligen klickar in sig hos dig. Snygg rubrik! Bättre än den förra :)!

2012-02-04 @ 17:20:08
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: Helena

Säger som MammaMarie.

♥ ♥ ♥

2012-02-05 @ 09:01:31
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0