Inte nöjd!

Känner mig inte alls nöjd med tapeterna i vardagsrummet. Blev alldeles för rörigt! Nog för att det ÄR rörigt där inne med leksaker och mjukisdjur som ligger och dräller överallt, men med en mönstrad vägg blev det på tok för mycket som händer där inne. Om man har ett strikt pedantiskt hem så funkar det nog, men när det varje dag dras fram alldeles för mycket grejer så krävs det att väggarna är enfärgade för att dämpa röran. Blir nog att tapetsera om eller måla väggen vit! Eller att köpa nya möbler så att åtminstone dom blir enhetliga. Just nu har vi ett vitt högt skåp, en svart tvbänk och ett ekfärgat bord. Bläääää. Vill byta ut allt till vitt...tror jag. Eller svart?

Ett projekt genererar alltid i en massa merarbete i detta hus. Ändrar jag en sak i ett rum, så måste allt annat också ändras. Blir så trött på mig själv!

Ska i alla fall pausa från vardagsrumsfunderingar idag och fara till Boliden. Min kära mor ska bjuda oss på mat, och inte vilken mat som helst! Pappas goda öring. Den mat jag är uppvuxen med och älskar mest av allt! Pappa kom hem från fjällfiske förra veckan och fick några riktigt stora öringar. Det ska bli riktigt gott!


Kommentarer
Postat av: Helena

Men varför fick vi inte en bild på tapeten? Nyfiken!

2011-09-03 @ 16:12:22
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Linda

Bild?? Oxå nyfiken.. ;)

2011-09-03 @ 18:01:11
URL: http://nellylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0