uppdatering

Barnen är lämnade på dagis och jag sitter och väntar på att klockan ska röra sig framåt...ätandes på en fettdrypande Billy´s panpizza.

Ska förbi frösundakontoret en sväng och sen ska jag på kurs på habiliteringen för att sen i ilfart köra till jobbet och jobba till 23.00. Full fart idag alltså.

Har almanackan alldeles fullklottrad med tider denna månad. Det är föräldramöten, utvecklingssamtal, kurser och föreläsningar. Nästa onsdag är det en heldagskurs om aspergers. Har bjudit med min kära mor och far den dagen, så att även dom ska förstå denna diagnos. Det ska bli intressant. Knappast något nytt för min del, men det gäller att suga åt sig all tänkbar information :-)

Sådärja... lyckades ju klämma in en liten uppdatering :-)

Nu iväg till frösunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0