Lugnet före stormen

Viggo är på 4-årsgympa och jag och Alva har städat. Vi har det rätt lugnt och skönt faktiskt :-) När gossen kommer hem ska vi iväg och storhandla. Det är tur vi får sitta och ta det lugnt så här innan den stora påfrestningen som en storhandling innebär...

Trots att det är jobbigt så är det ändå kul. Är det nåt jag gillar så är det att fylla en kundvagn full med saker :-) Det är till och med kul att packa upp sakerna när man kommer hem. Nu ska jag även försöka hitta vantar och skor till barnen. KUL! Är nog lite av en "shopoholic".

Var på Lindex igår och konstaterade att jag vill ha hela deras sortiment av Bamsekläder till barnen. Såååå fina och färgglada och plyschiga. Helt underbara! Vill köpa alla byxor och tröjor och klänningar. Finns hur mycket som helst både till tjej och kille och allt matchar. Men jag undrar hur dyrt det skulle bli...? Får väl köpa lite i taget. Men jag vill ha allt på en gång!!!!!

Ska passa på nu och läsa en bok för Alva och mysa lite med henne i soffan innan storebror kommer hem. Dom brukar nämligen strida om vilken bok som ska läsas. Även om dom får välja var sin så blir det bråk om vilken bok som ska läsas FÖRST!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0