Akta backa

Det finns en låt som snurrar dagarna i ända här hemma...

För någon vecka sedan hittade jag några låtar som Jamal spelade in när han var 16 år. Spelade upp dom för Viggo och berättade vem det var som sjöng. Sen dess är det liksom kört....  Viggo hämtar en stol och sätter sig alldeles bredvid högtalarna när vi spelar denna på hög volym. Och han vill höra den om och om igen :-)

och igen... och igen...

Hoppas du inte blir sur på mig nu Jamal- Joppelito - Quslig ;-) för att jag lägger upp dina låtar. Men dom ÄR verkligen superbra!!!!! Vi diggar dom fortfarande efter så här många år :-)

Dom kallade sig "Element 208" och här är bästa låten "Akta backa voff"




Aningens tråkig bild på buss 208, i brist på musikvideo av den fantastiska gruppen :-)

Denna låt är faktiskt nästan ännu bättre :-)







Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Hahaa... så underbart att du lagt ut denna. Vi har pratat om den där skivan på sistone och jag har frågat mina barn om dom visste var den var - för den har jag ju någonstans. Vilket beat alltså! Skitbra, men texterna borde dom jobbat lite längre på :)!

2011-10-23 @ 21:57:23
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: Erika

Haha... ja visst är dom bra! Jag hade också slarvat bort min skiva, men som tur var så fanns dessa låtar på en annan skiva som vi haft i bilen... har alldeles nyss hittat dom.

2011-10-23 @ 22:03:39
Postat av: quslig

Haha vafaan :P

2011-10-23 @ 23:34:44
Postat av: Helena

Vad proffsigt det låter! Tänk vad mycket talangfulla människor det finns, man blir glad!

Sedan verkar ju inte det blivit en sångkarriär....än?

2011-10-24 @ 11:34:08
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Helena: Trodde ju ett tag att det skulle bli en karriär med många skivor och intervjuer i tv, men han var ju klok nog att satsa på ett lugnt familjeliv istället och ge sin mor helt underbara barnbarn :)



quslig: :)



2011-10-25 @ 07:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0