Mot Boliden

Äntligen en ledig dag efter sju arbetsdagar.... då börjar det hårda arbetet. Ska till mor och far och tapetsera. Hoppas jag orkar göra hela rummet klart idag. Fast jag tvivlar ju på att det ska gå smärtfritt. Det brukar ju alltid djävlas i hörnen och jag tror att deras hus är ganska snett och vinnt. Det låter då så i alla fall nu när pappa lägger golv. Vi får väl fara tillbaka i helgen och fortsätta om jag inte orkar...

Nu ska jag packa pärlor och pärlplattor, lim och paljetter och tomma toarullar så barnen kan pyssla en stund medan jag jobbar och sliter. Måste nog ta med datorn också så dom har var sin att sitta vid ifall dom blir tvärsugna på bolibompaspel :-) Jag skulle ju aldrig ha satt igång och tapetsera här hemma om barnen var hemma... Men vad ska man göra? Bara att hoppas at mamma kan roa dom tillräckligt bra så jag får jobba ifred.


                                                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0