Biggest loser. Nu ska det bli av!

Jag vill gå ner i vikt!!!!!

Men jag vet att jag inte klarar det på egen hand. Måste ha nåt som peppar mig. Nåt som driver mig framåt. Kom på att bästa sättet för mig att gå ner är nog nån sorts tävling? Jag måste tävla mot någon om att gå ner. Eftersom jag absolut MÅSTE vinna såna tävlingar så skulle det nog vara det ultimata för mig. Tror jag. Biggest Loser är ju det perfekta sättet att gå ner i vikt! Där kämpar alla om att få vara kvar och då kan man inte bara strunta i bantning och träning några dagar för då är man körd. Ute ur leken!

Måste hitta någon som vill tävla med mig fram till sommaren. Tävla om vem som går ner mest i vikt ELLER minskar mest i centimetrar eller nåt sånt... på en månad! Finns det någon som desperat behöver tappa några kilon???? Vill börja NUUUUUU!

I annat fall så får jag köra min egen "tävling" och publicera mitt resultat på bloggen. Då får jag ju skämmas om jag inte klarar det....kanske? Fast å andra sidan så brukar jag ju utan skam i kroppen publicera mina misslyckanden i detta forum, så jag vet inte om det skulle hjälpa mig så mycket. Hmmmm....

Men nu ska jag verkligen sätta igång! Jag börjar på måndag den 9 Maj. Japp. Börjar på Alvas födelsedag. Och kör stenhårt i fyra veckor fram till den 6 Juni. Några kilon borde man väl hinna få bort under den tiden???? 

Nån som vill vara med och "tävla" om att bli The biggest loser?

Smal midja och fast kropp.... *drömmer mig bort till den 6 juni* 


                       
                 

Hur vill du se ut i sommar?


               

Sporra mig nu så jag kommer igång!



Kommentarer
Postat av: Helena

Synd att du börjar det nya livet den 9:e. Jag bjuder nämligen Marie och Owe med assistenter på suris och nån typ av efterätt. Hm, vill ju inte sabba för dig, du kan få 2 morötter lagda i kors...

2011-05-05 @ 18:55:24
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Men åååå... så kul! Suring är väl "lätt" mat... är det inte? Och efterrätt på det gör ju bara att förbränningen går snabbare. Tror minsann jag hört att det är så!



Får väl ta i med hårdhandskarna på tisdag istället då... Så kul att komma hem till dig igen. Fast förra besöket gjorde ju att jag fylldes av ett enormt begär efter att göra om här hemma... Antar det kommer att bli samma nu då? Men det är bra. Behöver lite ny inspiration och en spark i baken. Det har stått stilla här hemma ett tag nu. Ser fram emot att få se din nya snygga toa.

2011-05-05 @ 19:26:38
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: systerister

mitt råd är...sluta banta.! ..å hålla på...

du är ju snyggast ändå.

varför du inte får nåt resultat på vågen är ju för att du INTE Kan bli mindre.

prova aldrig "före barn"....kläder

Erika...du är snyggare nu...

barn å ålder, gör en kvinna vacker...



2011-05-05 @ 19:29:51
Postat av: Erika

Men kära systeryster-ister :-)



Vad pratar du om??? Barn och ålder kan väl aldrig göra en kvinna vacker? Kanske andra kvinnor då, men absolut inte denna. Nu är det ju inte säkert att det är barnens fel eller ålderns, att jag ser ut som jag gör. Det kan ju vara mitt alldeles egna fel? Stillasittande, chipsätande, storrökare. Förfasas fortfarande över varningstexten på cigarettpaketet. Den värsta av dom alla: RÖKING GÖR ATT DIN HUD ÅLDRAS I FÖRTID!



Den varningen fick mig nästan att sluta röka för några år sen. Den bet bättre än alla cancervarningar.



Men helt seriöst Ingela. Nog ser du väl att jag gått upp i vikt? Är ju alldeles pluffsig... BORT ska det!

2011-05-05 @ 19:45:37
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0