Helt knäckt!

Är sååå himla slut! Förkylningen tar död på mig. Om jag då slapp de tårande ögonen, blir ju så himla trött i mina ögon! Skulle verkligen vilja byta ut några kroppsdelar, för detta är ju inte normalt. Är ju felskapad när man inte kan fixa en tät näsa. Grrrr... Det värsta är ju att jag spridit den dåliga förkylningsgråtar-genen vidare. Både Jocke och Viggo har ju tyvärr samma problem. Dom stackarna...

Tur jag har jobbat med Linda ikväll. Hon är som alla färgburkarna jag köpte för ett tag sen. Alla färgerna på en och samma gång :-) Glad och sprudlande och delar med sig av sin energi gör hon också! Och energi har hon verkligen efter sin mammaledighet. Så skönt att nån kommer och rör om i den annars så stilla lunken på jobbet. Känner mig faktiskt lite mer positiv trots den förbaskade förkylningen. Blev till och med lite halverst sugen på att återuppta mina promenader. Några jobbarpass till med energiknippet så kommer jag nog att starta :-)

Fortsätt sprida din positiva energi Linda! Den smittar av sig :-)

Nu har micron plingat och vetekudden är rykande varm. Ska genast ta med mig den och gå och lägga mig under täcket. Ska bara nezerila näsan ordentligt innan jag lägger mig, så jag kan andas heeela långa natten...

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha,ha vilken bra beskrivning av våran kära Linda. Förvånar mig inte att jag ALDRIG jobbar med henne heller?

Hoppas förkylningen går över och promenerandet kommer igång...vänta var det då du bearbetade alla tankar, så följden blev mindre bloggande? Motinera med måtta, i såna fall!

2011-03-23 @ 07:35:48
URL: http://helenabystedt.webblogg.com
Postat av: Erika

Va? Missar du henne också? Men du borde ju kunna klämma in nån helg med henne i alla fall eftersom hon jobbar så förfärligt många helger? (varannan). Jag lovar att man fått en massa energi när man slutar sitt arbetspass :-)



Ska motionera med måtta för jag känner att jag saknade mitt bloggande förra veckan, även om det var ganska skönt att vara "anonym". Inte för att kändisskapet är så stort, egentligen ganska litet... men tydligen så har jag ett stort behov av att berätta för omvärlden om varje liten grej som händer i mitt liv :-)

2011-03-23 @ 08:03:12
Postat av: Linda

Åh, vilken härlig beskrivning av mig.. ;)Färgglad är jag och energi har jag verkligen just nu efter min mammaledighet och det är tur att jag kan dela med mig lite av min energi till någon iaf..Haha! Det känns iaf jättebra att vara tillbaka på jobbet igen och jag känner mig verkligen full av energi..=) Det kan dock ibland kanske bli lite för mycket av mig, men som sagt det är bara att säga till, så får jag hålla snattran..;P

Det är oxå alltid lika kul att jobba med dig Erika :) Att få slåss lite om sysslorna på jobbet är inte vanligt, men med dig får man verkligen slåss om att få städa..Haha! Och även dig Helena, Saknar jag enormt mycket.. Men men, nån helg borde väl ändå vi jobba tillsammans tycker jag..;P Ni är iaf för goa båda två♥



Hoppas verkligen att din förkylning ger sig snart Erika! Krya på dig vännen! Kraaam

2011-03-23 @ 11:47:40
URL: http://nellylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0