Ambivalent

Snart måste någon stoppa mig. Kan inte sluta... Nu har jag gjort om skåpet en gång till också :-) De gröna bladen passade ju inte alls in när jag målat ränder på väggen. Helt fel blev det och fel grönfärg också. Kom på att det går ju jättebra att måla med väggfärg på tyg...? så jag målade ett par vita linnepaneler...

Så nu smälter skåpet in i väggen haha....





Kommer antagligen att göra om allt snart eftersom idéerna bara sprutar och jag ändrar mig HELA tiden... Hade ju en knallrosa och en turkos rand på väggen också, men det har jag målat över med vitt :-)
Det jobbiga med att jag ändrar mig är att jag då måste göra om allt annat också. Börjar bli trött på jobbiga arbetsställningar nu...
Visst ser ni så snyggt golv jag har :-) Det passar verkligen in i miljön. BLÄÄÄ!
Tror jag ska lugna ner mig nu och invänta det nya golvet och sen köpa en snygg matta...

Får väl ge mig på nåt annat rum när jag får nästa nya geniala färgidé! Dags att göra nåt åt barnrummen igen... Har ju turkos och rosa färg :-)


Kommentarer
Postat av: nina

det blev ju hur snyggt som helst! Är du less på att göra det hemma hos dej så står min dörr alltid öppen!;)

2011-03-02 @ 16:40:36
Postat av: Erika

Haha.. skulle du verkligen våga låta mig gå loss med färgburkarna hos dig? Är ju helt färggalen just nu! Ärligt talat så håller jag på att vara riktigt less. Tänkte ta tag i Alvas rum idag, men gick ut därifrån med en suck.



Om det bara var att börja måla, men så är det ju inte. Först ska rummet rensas och hyllor plockas ner och väggar spacklas och annat tråkigt. Det är ju det tråkiga förjobbet som gör att man inte ids börja...

2011-03-02 @ 17:41:24
Postat av: Helena

Oj så snyggt det blev med ränder som går "igenom" skåpet. Min älsklings-grönfärg dessutom.

Om du vill trycka in rosa och turkos så kanske det kan bli på nån pippifågelkrok eller nån liten detalj, annars tycker jag det är perfekt så här.

Med nya golvet kommer det att bli KANON!

2011-03-02 @ 19:25:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Erika

Ja, jag tror också det blir bra när golvet kommer på plats. Ska nog beställa ett par fågelkrokar. Tror också på dom :-)

2011-03-03 @ 20:14:02
Postat av: MammaMarie

Men nu får du sluta, våga inte göra om den där hallen igen... det blev ju SSSÅÅÅÅÅ jäkla snyyyyggt!!! Du är ju helt fabjulus alltså! Jag vill också :(. Men i en hyres får man ju inte göra nånting man vill. Man ska leva med vita tapeter, vitt tak (förstås), vita dörrar och lister och fult korkgolv från 70-talet. Det sistnämnda tror jag är man är väääldigt noga med i hyresrätter.

2011-03-03 @ 22:00:13
URL: http://mammamaries.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0