Torsdagmorgon

Har ett dilemma så här på morgonkvisten. Vet inte hur jag ska göra idag. Sova när jag kommer hem från jobbet och sola på eftermiddagen, eller sola på förmiddagen och sen sova på em??? Vilka svåra jobbiga beslut att ta så här tidigt på morgonen :-)

Fattar inte varför jag är så solsnål? Vill inte missa en enda stund av den ljuvliga värmen. Det är så underbart! Fast sova är också underbart... känner faktiskt att det skulle vara RIKTIGT skönt att lägga huvudet på kudden nu. Man kanske skulle slå två flugor i en småll och sola SOVANDES :-) Jaaaa... det måste ju vara det ultimata sättet att sola på. Har aldrig tidigare lyckats med den bedriften, men man kanske skulle göra ett försök nu när man är så trött...

Har beställt en ny telefon och jag hoppas verkligen jag får den idag. Min går inte använda längre. Den slår av i tid och otid, så jag hoppas inte någon ringer till mig på mobilen innan jag fått den nya. Det skulle vara perfekt att få den idag, för då har jag något att göra under jobbnatt nr två. Antar att det kommer ta tid att lära sig hantera den nya. Gillar ju inte ny teknik och det kommer nog att bli en massa fel i början. Men jag hoppas jag slipper samma problem som min kära mor som faktiskt köpt en likadan telefon för en tid sedan. Men jag tror ju faktiskt att jag är liiite mer smart än henne när det gäller telefoner...

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Ja vilka jobbiga beslut du måste ta på din lediga dag. Det vore kanske bättre att få gå till jobbet istället :)!?



Men, varför beställde du inte vanlig knapptelefon istället - så du kunde ge den till mamma och ta hennes nya? Stackarn kan ju inte hantera den där apparaten!

2011-06-09 @ 10:12:44
URL: http://mammamaries.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0