Möööört kött.

Har nu ätit köttet som puttrat i ugnen hela dagen. Måste säga att mörare kött har jag aldrig ätit :-) Det formligen föll sönder när man petade på det. Men Caj p´s kändes lite mesigt. Skulle ha haft något starkare. Typ sambal oelek. Nästa gång ska jag använda fransyska och göra en egen stark marinad med ingefära, soya, sambal och olja, kanske en och annan chili också. Underbart gott att fylla i pitabröd med sallad och tacosalsa!

Passar på att rekomendera ännu en blogg. Det är Stephanie som börjat om att blogga, så nu får jag läsa om och se en massa fina bilder på vad mina fina barnbarn gör! Jättekul! Titta gärna in och beundra sötaste barnbarnen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0