Längtar efter nåt meningsfullt....

Vansinnigt trött. Snudd på medvetslös. Måste vara mitt hårda tuffa jobb som sliter ut mig...? 2 jobbkvällar kvar och sen ledig i FYRA dagar. Ska bli riktigt riktigt skönt!

Är som tömd på energi just nu. Kan bero på att jag funderar så mycket på vad jag ska göra av mitt liv. Måste ju hitta på nåt! Funderar allvarligt på att söka in på sjuksköterskeutbildning. Vill också gå en massa kurser, typ skrivarkurs, akvarell...tja, vad som helst bara det är kul!

Undrar om jag börjar komma i nån 40års kris eller nåt? Ångest över att jag inte har nåt liv. Jobbar eller sitter hemma. Och sen jobba igen för att sen skynda sig hem direkt efter jobbet igen... dag efter dag. Vet att livet är så för alla, MEN ÄR DET VERKLIGEN SÅ DET SKA VARA?

Känns som att det borde finnas nåt mer...? Har jag missat nåt?

Kommentarer
Postat av: Helena

Känner verkligen som du ibland. Inte lika ofta längre så det kanske hade med 40års strecket att göra? Undrar om jag får sno några rader ur inlägget och ha med i min blogg nån gång framöver och hänvisa till dig, tycker du beskriver frustrationen "är det så här det ska vara" så bra?

2011-01-25 @ 15:52:40
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Klart du får sno! Bara att ta vad du vill :-)

Känns ju betryggande att det kanske går över när jag passerat 40-strecket.Då behöver jag kanske inte anstränga mig så mycket med att förändra livet nu... om det nu bara är en tillfällig sinnesförvirring?

2011-01-25 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0