80-tal

Lika trött som igår. Somnade en stund i soffan när jag kom hem från jobbet. Trots att barnen stojade och bråkade omkring mig!

Vi har i alla fall bestämt att det ska vara 80-tals tema på mikkes 40års fest! Bara att leta fram axelvaddar och stora plastörhängen, gärna i rosa eller lila... men vad hade man på benen då? Lappade jeans med vita tubsockor ovanpå... med fötterna instoppade i ett par pumps :-) Eller var det pants och storskjorta med ett bälte ovanpå??? Kommer inte riktigt ihåg? Fast 80-talet sträcker sig ju över en 10års period och rätt mycket hann ju hända. Har för mig att killarna hade väldigt mycket mönster på sina skjortor..? Eller var det 90-tal? Skinnvästen... när var den då? DET måste väl ha varit 90-talet ändå?

Kommer i alla fall ihåg att jag hade väldigt mycket neonrosa... både på naglar, tröjor och skor :-)

Kanske måste fara en sväng på myrorna och se om dom har nåt spännande... Det var ju madonna... små spetsvantar... och å andra sidan så var det främling, med Carola. Haha... Viss skillnad på deras klädsel! Kommer att bli svårt det här. Det enda jag vet med säkerhet är att det var MYCKET hårspray och volym i håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0