Hallplaner...

Mitt efterlängtade paket kom inte igår :-( Var helt säker på att det skulle komma så det var lite trist. Just nu så står arbetet stilla i hallen. Jag och mikke satt i timmar igår kväll och spanade in golv till hallen. Jag kom på att jag sett ett jätteläckert golv i Äntligen Hemma. Det var ett gummigolv som var jättelätt att lägga eftersom det kommer i små rutor om ca 50 x 50 cm. Finns dessutom i en massa läckra färger. Vi lyckades dock aldrig trots timmar av letande hitta pris och återförsäljare av detta golv. Men jag anar att det är för dyrt för vår plånbok.

Nu väntar jag in möblerna. Måste veta hur jag ska placera all inredning innan jag börjar med min väggmålning. Har hittat en stor spegel på jysk för bara 400 kr. Den ska också inhandlas. Sen så blir det att fixa upp ett stort svart skåp som jag har här hemma. Fick en lysande idé när jag låg i badet igår :-) Vi får väl se hur lysande den var när det blir klart.... mycket att göra men först en hel del målande och slipande kvar att göra på väggarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0