sömnlös...

Dagen efter jobbnatt = skruttdag!

Lyckades inte somna när jag kom hem i morse. La mig i gästrummet på övervåningen vilket visade sig vara ett stort misstag. Tror det var ca 35 grader varmt där uppe. Höll på att flyta bort. Gick inte att somna alls, låg bara och vred och vände mig i ca två och en halv timme. Detta innebär ju att jag måste göra ett nytt försök i afton för jag MÅSTE ju sova. Ska ju ut och jobba en natt till! En riktig skruttdag med andra ord!

Regnet strilar då utanför fönstret så jag vet inte om det spelar så stor roll om jag sover bort dagen. Vad ska man annars göra en sån här dag?

Fick min nya klisterdekor idag, som jag beställt från "unik Dekor". Det är en skylt till toadörren. 25 cm hög. Hade gärna haft den 45 cm, med det fanns inte :-(





Men jag tycker det blev bra ändå :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Snyggt! Varför ville du ha dem 45cm, visst blev det där bra?

Började fundera i banorna att det beror på att du är lång, och om de i såfall finns extra breda till sådana som mig, men eftersom jag ska sluta klaga på mig och min vikt (försökt lova mig själv det) så skrev jag inget om det.

Eller gjorde jag????

2011-08-18 @ 21:51:26
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Haha... nej det är inte därför jag ville ha stor skylt. På "Svenska hem" hade dom rejält stora såna på sina toadörrar och det var så SNYGGT!!! Ville ha likadana, men det gick inte att hitta så stora någonstans.

2011-08-19 @ 04:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0