Snacka om bloggtorka

Hinner ju aldrig blogga nu för tiden. Bara jobbar och jobbar. Är mitt inne i mina två mördarveckor när jag jobbar nästan jämt. Skönt att dom snart är över. Två kvällar kvar...

Ja, hur gick det nu i lördags då med flygande barn? Viggo var visst väldigt imponerad. Han såg till och med farmor uppe bland molnen. Och han såg även farfars ö. Han tror att farfar numera bor på en ö i havet eftersom han var sjöman. Han är helt övertygad om att det är så :-) Alva var väl måttligt road av flygresan. Hon såg mest uttråkad ut tyckte mikke. Det förstår jag eftersom flygresan blev betydligt längre än de 20 minuter som var utlovat.  Men det var ju helt klart värt 200 kronor för en vuxen och två barn!

Vad har mera hänt dessa dagar...? Jo, mikke har sålt lillskodan och är nu och tittar på en annan bil. En saab tror jag det var. Vi får väl se hur det går med det... Sen så har han nu äntligen fått jobb!!! Han börjar som lärare på John Bauer på måndag. Ämne: IT! Jipppppiiiiii!!!!! Det blir nog superbra! Och i och med att han börjar jobba igen så får ju barnen vara på dagis de dagar VI vill ha dom där. Typ när jag ska sova efter jobbnatt osv... Kommer att bli så skönt! Dessutom så slipper ju jag se honom de dagar jag är ledig :-) Haha... 

Thats it. En liten uppdatering bara, så får vi väl se när jag får tid att blogga igen....

 

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud vad roligt! Hälsa mikke och gratta till nya jobbet!!!



2011-08-22 @ 19:10:21
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Det ska jag göra Helena!

2011-08-22 @ 20:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0