O ljuva tid

Mikke är på jobbet och barnen på dagis. Det var länge sen jag kände sådan frid i huset :-) Wow, vilken känsla. Känner mig totalt fullkomligt avslappnad! Inget som stressar mig... Det bästa av allt är att jag får en likadan dag imorgon! Ledig torsdag och fredag så då är ju barnen hemma. Sen blir det att göra nytt schema för dagis till nästa vecka.

Poppar radio rix på hög volym och bara njuter. Funderar till och med på att städa :-) Inte ofta jag känner för det, men nu när energitjuvarna är ute ur huset så känner jag hur livsandarna kommer tillbaka. Ja, längtar nog efter lite ajaxdoft... kanske plocka bort all reklam från köksbordet och leta upp en ny duk? Fyndade ju nya ljuslyktor på indiska häromdagen. Dom hade 70% på reapriset, så allt var ju i stort sett gratis!!!

Nu ska jag bara njuuuuta och dola på med sånt som JAG vill göra fram tills halv två då det är dags för mig att fara på jobbet. 

Ååååååå... så ljuvligt. Ryser nästan lite här där jag sitter och känner lugnet :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0