Frustrerad - ovanligt?

Nej, inte blev det något idag heller. Stoooor pyspunka. Har hunnit med en tupplur på ca 1,5 timmar också. Lyckades inte helt vila bort min lust till att "göra om". Har gått och funderat på att storstäda tv-rummet och byta gardiner, men tyvärr så har jag inga gardiner att byta till. Vill ju inte gärna sätta upp nåt gammalt som jag är än mer less på än de som sitter där. Blir galen! Då skiter jag i storstädningen också...

Bara att sitta här och försöka räkna till 10... eller snarare 10 000. Som jag alltid måste göra när jag får "göraomenergi". Finns det nåt piller mot "göraomenergi"? Värdelöst att ha när man aldrig har användning av den. Borde ju finnas nån drog som gör att man jättegärna vill sitta och titta på nickelodeon eller barnkanalen en hel dag? Tipsa mig gärna om ni känner till nån sån. Negativ idag ? Nä, absolut inte...

1,2,3,4,5,6,7,.....oj, måste räkna saktare, annars är jag ju klar för snabbt. ..8......9...... 10..... 11....... 12.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0