Bakis och riktigt riktigt slö och lat!

Mår som jag förtjänar idag. Blev sent igår kväll...

Efter kalas i Bodan och besök i världens finaste hus så hade vi en liten mini-kräftskiva. Jag, mikke och systeryster mumsade på mikkes egenhändigt fångade kräftor. Ja, jag mumsade i mig EN i alla fall. Nästan en hel... är inte så förtjust i dom där otäcka djuren. Gillar liksom inte när ögonen ligger och stirrar på en från tallriken. Huh... har absolut ingen förståelse heller för hur man kan sörpla i sig än det ena och än det andra från olika ställen på den röda lilla kroppen. Otäckt är det! Åt som sagt inte så många kräftor, men drack en del öl. Vid tiotiden kom en jobbarkompis med familj förbi och det blev att sitta uppe till närmare två! Helt otroligt varmt och skönt var det. Fattar inte var denna sommarvärme kommer ifrån?

Så.... mår som sagt som jag förtjänar idag. For och köpte färg till väggarna i tv rummet i fredags, men har inte varit speciellt effektiv i helgen. Har målat en vägg och duttat lite runt fönster och sånt, men JAG IDS INTE fortsätta. Helt otroligt! Har nog aldrig hänt att det tagit flera dagar att måla ett ynka rum. Hoppas jag får lite mera energi ikväll när barnen lagt sig. Vill gärna få upp tavlor och sånt på väggarna igen... känns så ödsligt och tomt där just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0