omogna bananer och hårda päron...

Så... hur gick det med min natt-träning?

Tog fram gympamattan och tittade på den i någon timme, sen la jag mig ner på den och TRÄNADE! Ja, ni läste rätt! Jag la mig ner. Sit-ups och en massa ben/mag/ryggövningar. Tog väl en kvart ungefär... Så mycket blev det med min träningsnatt ;-) Hantlarna hade jag med mig, men dom ligger fortfarande orörda i framsätet på bilen. Man ska väl inte överdriva träningen så här i början... eller?

Nä, träning på gympamatta är inte min grej! Jag måste ut och promenera! Ska ta en lång promenad i afton har jag bestämt mig för.

By the way: Det gick ju alldeles utmärkt att jobba natt utan godsaker. Det trodde jag ju aldrig. Har ätit vindruvor, en banan och en hel tugga från ett alldeles för hårt päron. Tvingade i mig frukten för det är inte gott. Finns väl inget som sabbar tänderna så mycket som en lite för omogen banan? Torr och sträv tunga och en otäck beläggning på tänderna. Usch och fy! Banan är bara gott om man mosar den och häller på en massa grädde. Mums! Ja, jag är en bebis, jag vet. Men det funkar ju inte om man ska gå ner i vikt.

Nu slutar jag snart mitt pass och jag längtar verkligen efter min kudde nu...


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är så duktig så! Man ska ju börja lite smått sen öka.. visst är det så?! Iallafall,borde man inte kunna hitta någon billig träningscykel att kunna ha där borta. Sitta och cykla litegranna där på natten. En fundering bara!..

kram Nina



ps så underbart gullig viggo är som har planerat hamburgerträd.. plantera ett träd och häng på hamburgare, då kan han ju inte bli annat är lycklig!;)

2011-04-30 @ 07:50:32
URL: http://niinis.bloggsida.se
Postat av: Erika

Ja, visst var det gulligt. Måste nog göra nåt sånt. Finns ju små godisar i form av hamburgare. Dessa borde ju gå att hänga på nån växt :-)



Jag har också funderat på motionscykel på jobbet. Frågan är bara om den ryms i vardagsrummet? Det skulle ju vara perfekt med en sån där. Vi skulle säkert få köpa en för Adam också...Friskvård ju!

2011-04-30 @ 09:27:24
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0