LongTallSally.com

Upptäckte att brittiska pundet inte ligger på mer än 10,75kr nu. Läge att gå in på LongTallSally.com.... Sist jag var in där låg pundet på över 15 kr. Stor skillnad med andra ord. Hittade en jacka som jag blev supersugen på att köpa.

Love it! Jackan finns här. Är ju inte superbillig ändå, men jag tror jag ska beställa den när lönen kommer :-)
Grejen med alla kläder från denna affär är ju att dom passar min kropp perfekt! Är ju sydda för LÅÅÅÅNGA kvinnor. Midjan sitter på rätt ställe om man köper en jacka med insvängd midja etc... Kan ju vara värt de extra pengarna. Var ju mest sugen på att hitta mig ett par jeans, men hitta inget snyggt...

Ska gå in på shopen igen när lönen kommit i alla fall. Får väl se hur snål jag blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0