Sista fredagspasset!

Tillbaka på jobbet igen (for ju härifrån i morse). Jobbar nu min sista fredagkväll. I november byter jag schema och slipper då detta förhatliga pass. Så himla skönt!

Blev bara ca 2,5 timmars sömn för mig idag. For på stan vid tolvtiden i jakt på en vinterjacka. Hann nog springa in i varenda affär tror jag. Har provat jackor i sinne. Långa jackor, korta jackor, tjocka jackor, kappor, skinnjackor... You name it! Har provat ALLT. Och inte en enda av dom vill jag ha... Vad gör man då? Vägrar ha min svarta jacka som jag har räknat ut är 6 år gammal!!!! Köpte ju en vit täckjacka förra vintern, men den har jag kastat bort. Blev ju lite tokigt när jag tvättade den. Tänkte inte på att man måste ha en torktumlare....

Nä, får väl sätta mig och kolla i kataloger eller på nätet.

Längtar tills imorgon när jag är ledig. Då ska vi (jag), måla färdigt i klädkammaren och mikke ska fara och inhandla hyllor. Jippiii! Så kul att få vika ihop kläderna fint på de nya hyllorna och hänga upp kläderna i en snygg garderob, som INTE luktar "gammal garderob". Måste nog köpa lite lavendel eller nåt så att det luktar gott där inne.

Längtar också efter att träffa mina barn imorgon. Har ju inte träffat dom alls idag. Känns lite konstigt men det blir ju så när jag jobbar dessa fredagar.

Blir nog en bra dag imorgon :-)

Hoppas ni får en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Jag kommer inte ihåg var någonstans du har en gå-in-garderob!? Har du gjort om ett helt rum till en sådan - eller hade du en från början?



Jackor: Kom till Malmö... här finns säkert jackor som passar frökens smak. Vi har Tiger, Chanel, Burberry, Philippa K... osv... något måste ju ändå passa, fast kanske inte plånboken.

2010-10-01 @ 15:52:06
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Har ju en i mitt sovrum. Den är riktigt stor har jag upptäckt när vi fick ut all skit som var där.



Skulle gärna fara till Malmö och storshoppa... eller varför inte London?



Finns inga jackor som passar min kropp här. Alla jackor har ju nån form av insvängd midja och den hamnar ju ALLDELES på tok fel på mig. Den hamnar strax under tissarna och hur snyggt är det då????

2010-10-01 @ 18:48:00
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: Linda

Motorcykeln har vi köpt på biltema i Umeå =) Den var helt perfekt för våran lilla gummsa.. =) Hon som inte är så lång.. ;P Kraam

2010-10-02 @ 08:44:16
URL: http://nellylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0