Piggare men ingen aptit :-(

Viggo åt med god aptit upp nästan hela sin hamburgare till lunchen plus en del pommes också. Efter det har vi inte fått i honom något. Vi har kämpat på med vätska i form av cola, fanta, oboy.... inte sugen på nåt alls. Nu har han i alla fall druckit lite mjölk, men det är ju alldeles för lite. Blir inte att fara in på lassa ikväll i alla fall. Vi ska ju på återbesök klockan tio imorgon och har han inte fått i sig nåt mera innan dess så lär det väl bli isoleringen igen... suck.

Men han är då pigg och leker på som vanligt, trots att han inte har mycket i magen. Hoppas på tillfrisknande till imorgon!

Fick välja bort personalmötet idag eftersom det var så osäkert om Viggo skulle måsta åka in igen, vilket vi skulle ha gjort om han spytt eller blivit så slut så han inte orkat leka.

Tydligen så var det ett viktigt möte idag, då vi skulle få nån info och utbildning i ett nytt rapporteringssystem för lönerapporten. Men det hinner jag ju lära mig. Tydligen extra utbildningar den 26e. Får väl fara på det då...

Jackan! Ja, den kom till slut. Halv två! Superdupermeganöjd! Den passade perfekt, men var inte så varm som jag trodde den skulle vara.... Minus 10 grader är nog max vad den klarar. Men jag är nöjd ändå :-) Tusen kronor inklusive frakt, det var det värt! Hade knappast hittat en billigare jacka som passat så bra här i stan till det priset(levererad till dörren)... Väääääärt!

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Men GRATTIS till den värda jackan!



Det där med Viggo verkar däremot bekymmersamt. Låter säkert värre än det är (InshaAllah), men man kan ju inte undgå att bli bekymrad. Jäkla jobbigt med små barn när dom är sjuka. Det värsta som finns faktiskt, så jag förstår mycket väl hur jobbigt det är...

2010-10-12 @ 22:55:07
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Tack!



Jo, vi är ganska bekymrade över gossen. Han sover ännu, men jag hoppas VERKLIGEN att han är sugen på en massa mat när han vaknar. Jobbigt när man inte vet vad som är fel...

2010-10-13 @ 06:51:03
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0