Lördag

Upp 05.30! Då var det morgon tyckte barnen. Jag hade gärna sovit några timmar till...

Klockan 7 gav jag mig ut på en powerwalk. Skönt att ha gjort bort det på morgonen. Lagom svettig och otäck nu med andra ord.

Ikväll blir det 40-års fest om vi lyckas få barnvakt. Ska höra med Jocke om han kan/ids passa sina småsyskon. Borde inte vara nåt problem tycker jag... Är faktiskt lite sugen på att dricka öl och sitta och surra med folk! Frågan är bara hur man ska få sig dit och hur ska man sen få sig hem??? Men det löser sig nog, brukar ju göra det. Har bara inte lust att lägga 400-500kr på taxi. Känns ju väldigt onödigt!

När jag är ute och går så har jag tusen ämnen som jag "bloggar" om i mitt huvud. En del riktigt fyndiga till och med. Tänker att det här ska jag komma ihåg och skriva om på bloggen sen, men i samma stund som jag kommer hem på bron töms hjärnan på allt jag tänkt på den senaste halvtimmen. Varför är det så??? Har med andra ord inget som helst att blogga om... lika bra att ge sig då. Hoppa i duschen och göra sig klar för dagen...

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Hehe... ja du det gäller att inte tänka igenom alltför mycket vad man ska skriva. Du vet, när man väl har skrivit klart en avhandling så vill man inte ha med den att göra längre... då är den liksom passé och man är redo för en ny.

2010-11-14 @ 22:42:48
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Precis så är det ju. Det är alltså därför jag har en sån bloggtorka just nu...? Ska genast sluta med "bloggandet" under mina promenader :-)

2010-11-15 @ 17:26:19
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0