Fredagkväll

Har haft LÖRDAG hela dagen idag. Jätteskumt att JAG är ledig OCH att Mikke är ledig samtidigt. Helt underbart att det bara är fredag ju. Har ju hela lördan kvar imorgon :-)

Har suttit och tittat på idol och ätit annanaspaj. Jag vet, låter inte bra när jag bantar. Har varit sugen på det hela veckan så jag STRUNTAR i att jag inte borde äta det. Helt galet gott! Känner mig ändå nöjd med mina 2,5 kilo som försvunnit så snabbt och enkelt. Hälften avklarat nu då! Målet är 5 kilo. Gick fort i början, men nu verkar det gå lite trögare. Bara 0,1kg senaste dygnet. Undras hur det ser ut i morgon?

Hoppas verkligen att vädret tillåter en powerwalk imorgon bitti. Snöar nu! Skulle inte förvåna mig om vädergudarna ska stoppa mig nu. Brukar oftast bli så och jag vet att om jag hoppar över EN dag då kommer jag att hoppa över fler. Håll tummarna för bra väder hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0