Stängt på färgaffären! :-(

Påbörjade grundmålning av lister igår kväll. Så roligt hade vi på valborgsmässoafton :-)

Åkte ju iväg på färgaffären efter att mikke kom hem på fredagen. OCH DET VAR STÄNGT! Åkte runt till alla ställen, men alla stängde tidigt! Vad i hela fridens dagar är det med mig och färgaffärer? Det är nog inte meningen att jag ska få något gjort här i huset. Slutade i alla fall med att jag fick fara på coop bygg och köpa färgen! Som vanligt, känns det som. Det är inte alls roligt att grundmåla lister. Skittråkigt! Glömde ju köpa en liten skumroll så jag kan måla dörren till tvättstugan. Måste alltså göra ett nytt besök på coop bygg idag.


Satt uppe till klockan ett igår kväll, vilket har gjort att jag känner mig helt död idag! Gossen var ju ute och roade sig igår kväll med sina jämnåriga kompisar. Tack och lov så höll han sig här i ursviken. Dom satt ute och eldade och grillade korv till klockan ett. Kan nog tänka mig att något drickbart slank ner också.. Men med täta telefonkontakter så kände jag mig ändå rätt trygg. Han skötte sig fint!

Ikväll blir det att fortsätta målandet. Men då ska jag i alla fall avnjuta en färgglad drink under arbetets gång. Kanske blir lite roligare att måla då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0