God morgon

Vilken morgon!

Klockan är åtta, och jag är den enda i huset som är vaken. Visserligen så har vi ju ställt om klockorna så egentligen är den ju bara sju. MEN ÄNDÅ! Så länge brukar ju barnen aldrig sova.

Jag steg upp klockan fem, ställde om klockan till sex och har bara njutit i min ensamhet... Hunnit med tre koppar kaffe och suttit och surfat runt en del. Härligt! Nu kommer visst alva tassandes....

Gud så söt hon är när hon stiger upp på morgonen. Håret står åt alla håll och hon ser ut som ett litet troll :-) Man blir glad bara av att se henne.

Fortfarande ont i axel/nacke. Känner när jag sitter och skriver på min laptop att det kanske är DEN som är orsaken (och inte bara morötterna). Sitter och håller upp armarna på nåt konstigt sätt när jag skriver på den. Satt ju med den hela torsdagnatten och skrev och surfade ..och fredagkväll...och igårkväll. Kan faktiskt vara det! Måste hitta nåt att ha som stöd för armarna när jag skriver känner jag...

Nu ska jag gå och mysa med min underbara dotter...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så underbart härligt att få ha några timmar i lugn och ro på morgonen det kallar jag en bra start på dagen :) Ja, jag håller med vi satsar på fest när vädret är roligare istället. Känns mer värt det då :) Kram

2010-03-28 @ 19:52:38
URL: http://tessan72.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ps. Hoppas nacken och axeln blir bättre snart. Ds.

2010-03-28 @ 19:53:51
URL: http://tessan72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0