"dagenefter-fibromyalgi"????

Har lagt mig före nio 2 kvällar på raken. Undrar om jag orkar hålla mig vaken lite längre ikväll? Skulle vilja se filmen om Michael Jackson som början kl 21. Men orkar väl knappast se hela då den slutar vid tolv eller nåt sånt.

Imorgon ska jag lämna barnen på ett helt nytt dagis. Varken dom eller jag har varit där tidigare. Helt sjukt tycker jag att dom gör så. Dom slår ihop flera dagis inför sommaren. Tidigare sa dom att det var först vecka 27 dom skulle slås ihop. Nu blir det alltså två veckor tidigare. Jag som tog semester från v. 27 för att dom skulle slippa ihopslagningen. Jag hoppas det går bra att lämna dom imorgon bitti i alla fall.. man vet ju aldrig hur dom reagerar.

Har ont i hela kroppen efter alkoholen igår. Fast det inte blev några mängder. VAD är det för konstigt jag lider av??? ALLTID när jag druckit alkohol så får jag värk i min kropp kvällen efteråt. Får ont i huden från midjan och upp till huvudet. Tål inte beröring och det gör jätteont bara att röra sig. Har alltid haft detta. Kommer också ALLTID vid sju-åtta tiden på kvällen dagen efter jag druckit. Jätteskumt! Ju mer jag druckit, desto ondare får jag. Har googlat detta problem och faktiskt hittat folk som har samma konstiga symptom. Men aldrig hittat något svar på vad det kan vara. Fibromyalgi säger en del, men det har jag ju inte... Kanske får ett släng av fibro bara när jag druckit? Näää, jag fattar ingenting! Men jag vet också att min syster lider av samma konstigheter. Skumt är det i alla fall. Om någon vet vad det är så upplys mig gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0