Jobbig dag

Fy, vilken dag jag haft! Tycker riktigt synd om mig själv, även om det är självförvållat. For på stadsfesten igår med min syster... Jättekul var det, så det var ju värt det. Men det var inte så kul i morse när barnen vaknade klockan sex och mikke hade ju redan farit och jobbat! Har nog aldrig förr haft sån huvudvärk som jag hade när jag vaknade. Höll på att dö.. på riktigt! Gjorde oboy-flaskor till barnen, sen fick jag gå och tokspy. Tog en ipren, spydde igen, tog en alvedon, spydde igen. Vågade inte ta en till huvudvärkstablett, så jag fick lida... Efter sista spyan gick faktiskt huvudvärken helt plötsligt över..??? Konstigt! Undrar om jag blivit matförgiftad eller nåt? Åt ju en massa som vanligt, när jag är på festivaler. Allt ser ju så gott ut! Måste vara så, för speciellt onykter var jag då inte! Akta er för Tex-Mex maten. Åt en tacotallrik där och kanske var det köttfärsen?

Har inte mått dåligt efter halv nio i morse, men varit vansinnigt seg. Bara att gå ut och leka med barnen och se glad och pigg ut ändå... var riktigt befriande när mikke kom hem faktiskt. Dessutom hade han med sig pizzor till middag. Är han inte för gullig? Han ringde och frågade om jag inte var sugen på bakismat.. Klart jag var :-)

Trots att jag varit dålig idag så har jag faktiskt varit med barnen både ner till havet OCH varit och matat ankorna i ankdammen! *duktig* Fick så dåligt samvete över att barnen bara fått vara på gården hela förmiddan... måste ju hitta på nåt varje dag!

Nu ska jag inte göra annat än ligga i soffan tills det blir dags att byta liggplats till min sköna säng...

Imorgon går mikke på semester :-) SÅ HIMLA SKÖÖÖÖNT! Han jobbar till lunch och sen är han ledig i 5 veckor..

party party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0