Trött

Är avundsjuk på alla som är lediga idag! Är sjukt trött. Har inte kommit ikapp med sömnen sen jag jobbade natt och inte fick nån sömn dagen efter... MÅSTE ju vara därför jag är så här trött? 

Idag blir det julhandling med jobbet . Vi blir hämtade en timme tidigare så jag måste börja en halvtimme tidigare... Pust och stön... Trängas med miljoner andra julhandlare dragandes på en rullstol! Det ska handlas presenter och korgar och julgran + den sedvanliga 5-påsars veckohandlingen!

Börjar själv vara stressad över at jag inte är klar med julklapparna. Inte länge kvar nu ju. Sen så kommer lönen först den 23e! Då ska man trängas med alla på ica maxi dagen före julafton. Då ska all mat inhandlas! OCH lagas! Oj oj oj... hur kunde jag njuta så mycket av julen förr? Det är ju bara en massa JOBB och STRESS!!!!

Det jobbigaste är ju att jag har jobbat natt mellan den 22-23. Så egentligen så måste jag ju sova hela dagen den 23! Hmmmm... kanske måste ge bort det arbetspasset också..? Det går liksom inte ihop känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0