Julaftonslek :-)

På julafton lekte vi en lek där vi ska följa en bana med en penna bara genom att titta titta i en spegel. Hysteriskt roligt! Tydligen så kopplar inte hjärnan så bra när man tittar i spegeln... En del fixade det enkelt och snabbt, medan andra höll på i flera minuter. Här har Ingela (29 sekunder) och Jouko (4minuter, 18 sekunder) kört sina rundor. Höll på att skratta ihjääääl mig när Jouko satt med sin penna...



Ändå så var det här inte värst. På kräftskivan i höstas körde vi samma lek och då satt vissa personer i upp till 7 minuter :-) Visserligen så var banan lite svårare då, men ändå.....

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

God jul på dig lillsyrran. Ni verkar verkligen ha haft en trevlig julhelg, enligt recensioner ifrån modern så var den tydligen alldeles, alldeles... UNDERBAR!



Och leken här ovan beskrev hon utförligt och skrattade om hur tokig och svår den var, jag fattade inte riktigt hur den hade gått till - men nu när du visat så fattar jag ju! Kul! den ska jag pröva.

2010-12-26 @ 19:20:55
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0