Grattis Jamal!

För exakt 20 år sedan låg jag i soffan och klockade mina värkar vid denna tiden... Klockan 23 åkte vi in på BB och dagen efter klockan 12.48, d v s den 24 augusti föddes min första ögonsten. Världens vackraste barn! 50 cm lång och vägde bara 3300 gram. Han var liten när han föddes, men ökade snabbt i vikt. När han var två månader vägde han 6280gram och var 61 cm. Dubblade i stort sett sin vikt på två månader! Dom säger att barnen ska tredubbla sin vikt under sitt första levnadsår... Han borde alltså väga drygt 9.9 kg när han är ett år. Måste ju erkänna att jag var lite oroad ett tag :-) Men han hade bara bråttom att bli stor...

Och snabbt gick tiden. Nu är han inte mitt lilla barn längre. Han är en vuxen man med ett eget liv och en egen liten växande familj. Lite svårt att förstå det faktiskt. Det är svårt att släppa taget och låta barnen bli vuxna... Men han har då klarat sin uppgift med bravur. Är stolt över min förstfödda som fyller 20 år imorgon! Är stolt för varje år som du levt och berikat mitt liv. Älskar dig så mycket!

Ett STORT GRATTIS till dig Jamal!


Mitt vackra barn...


Vackrast.


Storfiskarn

   
Älskade barn...


Egen familj.


Tänk... Nu är du 20 år!

Puss och kram

/jag


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Du måste skicka mina gratulationer till lillponken, som egentligen alltid varit en storponke! InshaAllah att han blir lyckad med allt han gör i sitt liv och får skörda framgångar både i familjelivet och yrkeslivet - och förstås på alla områden han ger sig in på! Kramar från Moster Marie

2010-08-24 @ 01:41:37
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0