Så trött...

Oj, vilken kämpig jobbnatt. Fröken fräken har sussat och sovit så sött, medan jag har kämpat för att hålla mig vaken. Det blev ju ingen sömn för mig igår, trots ihärdiga försök. Jag hade med mig en skiva med en massa filmer jag skulle se. Stoppar in den i dvd:n och inget händer. DISC ERROR, står det på displayen. Hur kul är det då?


Hade absolut inget att se, annat än dålig TV. Hur skoj är det med MacGyver?? Varför visas bara så dåliga program på tv på nätterna? Och alltid är det samma, varje torsdagnatt... :-(


Längtar verkligen hem till min säng nu. Mikke ska åka iväg med barnen på Leos Lekland vid 10-tiden så jag ska få sova ifred! Har världens bästa sambo! När jag sovit färdigt ska jag fara och köpa färg. Kan knappt vänta.. vill bara sätta igång på en gång med måleriet. Om dom säger att man inte kan måla luckorna så ska jag i alla fall köpa färg till fönsterna!!! Nåt ska bli vitt i helgen i alla fall..





Kommentarer
Postat av: Helena

Det är inte bara torsdagnätternas TV-utbud som suger. Gamla repriser på "2 1/2 män", "Seinfeld" och för att inte tala om "Xena krigarprinsessan" som är det totala botten-nappet, skulle somna till det om jag så drack 3 liter Redbull! Lycka till med målandet i helgen, du är ju väldigt hurtig!

2010-04-02 @ 11:51:57
Postat av: Erika

Ja visst är det hemskt på nätterna! Tror jag måste ringa och klaga någonstans :-)

Verkar inte bli vita luckor i helgen. Allt är ju stängt! Har ringt runt till en massa färgaffärer och det är klart dom har stängt allihopa! Vägrar fråga om råd på Coop. Men ska ändå inhandla färg till fönsterna där. Det borde dom ju kunna fixa fram, tycker man ju...

2010-04-02 @ 12:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0