Nöjd, trots stel och värkande rygg

Så var den här helgen slut! Och lika slut är jag. Nu är jag RIKTIGT less på att måla. Har JÄTTEONT i ryggen! Känns som en inflammation eller nåt mellan skulderbladen? Det värker och hettar.. inte bra alls.


Nu hänger de flesta luckorna på plats i alla fall. Jättefint blev det! Vilken skillnad! Nu är vi på jakt efter handtag. Vi var och köpte jättefina långa handtag på coop bygg, men tyvärr så fanns det inte tillräckligt många. Mikke ska ringa dit imorgon och höra om dom kan ta hem flera. Annars måste vi lämna tillbaka dom och hitta några andra :-(


Skafferidörren och luckorna ovanför kyl och frys är fortfarande omålade. Bläää.. Dom tar vi om nån vecka eller så. Måste verkligen vila min rygg nu. Vi är i alla fall jättenöjda både jag och mikke. Blev precis som jag drömde om. Återstår nu bara en ny svart högblank köksbänk, kakel, ny fläkt och ny färg på väggarna. Sen är jag nöjd :-)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så himla kul med lite uppfräshning i köket :) Hoppas det blir bättre i ryggen så du slipper inflammation. Håller tummarna att Coop Bygg kan beställa hem fler handtag. Kram

2010-04-12 @ 15:03:21
URL: http://tessan72.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack snälla du.Riktigt kul med uppfräschning. Det var verkligen på tiden att vi fixade köket.Coop fixar fram fler handtag, tack och lov!

2010-04-12 @ 19:55:40
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0