Duktiga snälla barn.

Vilka duktiga barn jag har! Nu har vi varit hos tandläkaren och Viggo var hur duktig som helst. Han gapade och svarade själv på alla frågor. När vi skulle fara så frågade hon hur gammal Alva var. Sa att hon blir två i maj och då gjorde hon 2-års kollen på henne också. Alva var ju jättesugen på att prova den spännande stolen som viggo fick sitta i, så det gick ju jättebra. Hon gapade och var precis lika duktig som sin bror. Blir så glad :-)


Efter några turer upp och ned i hissen så gick dom snällt till bilen också. Inget tjat om att stanna kvar och åka rutchkana, eller hysteriska utbrott. Helt smärtfritt! Kanske vågar ta med dom till färgaffären senare idag...? Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Jag har OCKSÅ varit jätteduktig! Var hos tandl och lagade en krater jag har i munnen. Jag gapade också och svarade själv på alla frågor. Men ingen klappade mig på huvudet inte :(.... jag känner att jag nog ska ringa till MIN mamma nu.

2010-04-06 @ 15:43:19
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Men stackars dig.. Vad duktig du var :-) Ring mor så du får lite medlidande och kärleksfull omsorg. Det brukar jag också göra när jag genomlidit något otrevligt.... Men inte brukar jag få någon klapp på huvet ändå :-(

2010-04-06 @ 19:01:00
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0