Sista semesterveckan är snart över....

 
Ja, nu är semestern nästan slut. En ynka helg har jag kvar sen återgår jag till verkligheten på måndag. Känns tragiskt eftersom sommaren knappt har kommit igång. Men några fina dagar har vi ju trots allt haft.
 
Vi har badat (nåja... barnen i alla fall), varit i Lycksele djurpark, varit på en och annan utflykt som nästan alltid avslutats med en regnskur, besökt festivaler och marknader, varit i stugan i Bastusel och fiskat och slagits med mygg. Några dagar har spenderats i solstolen, dom är få men väldigt värdefulla. Kollade vädret för helgen och det ser strålande ut! Blir nog att ligga i solstolen på vårt nya soldäck som mikke snickrar på. Premiärsolade faktiskt på det idag! Kommer att bli superfint när det är klart :)
 
Min kära syster Marie har ju varit uppe i norrland några veckor. Har varit kul att träffa henne också, samt hennes vackra döttrar Fatima och Meriam. Mellandottern Leila fick tyvärr inte ledigt från jobb, så hon blev kvar söderöver... (Värsta bloggfamiljen, därav alla länkar :-)  )
 
Önskar sååå att vi någon gång kunde få oss ner till Malmö och hälsa på dom där nere...
 
Här kommer några bilder från senaste veckan. Ångrar grymt att jag inte fotade något när vi var i stugan. Har varit dålig på att ta fram kameran denna sommar.
 
Alva rider i Lycksele djurpark
 
Viggo åker båt i spöregnet
 
mina kära systrar :-)
 
 
farmor och lille Neo
 
Jamal och Kevin
 
Sötaste barnen och barnbarnen
 
syster med döttrar
 
Skulle gärna vilja lägga in bilder på vårt fina soldäck, men jag vill att det ska bli helt färdigt först :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0