Fyra lediga dagar

Min första lediga dag på en evighet... och inte blev det något gjort här hemma och inte någon ro och vila heller. Har ju som vanligt en massa inbokade tider direkt jag är ledig så dagen har spenderats med några turer in till staden för diverse inbokade möten... Känner mig helt slut! 

Ser fram emot morgondagen då jag är HELT ledig! Ska strutta omkring i morgonrocken oförskämt länge. I alla fall fram tills det börjar vara så sent på dagen att det är pinsamt att gå ut och röka i morgonrocken :-) Japp..så får det bli!

Ska sen njuta lika mycket både lördag och söndag... Så himla skönt att vara ledig! 

Nästa vecka ska jag på läkarundersökning via jobbet. Tydligen så är det något man erbjuds att göra när man jobbar mycket nattskift. Har ingen aning om vad undersökningen går ut på? Men det är väl bra att göra en check-up för att se om man är riktigt frisk eller om man håller på att bli galen av att vända på dygnet flera gånger varje månad. Frågade min chef om det var okej att ta med barnen när jag ska dit, för jag har ju inget dagis den dagen. Då erbjuder hon sig att vara barnvakt på kontoret om barnen skulle våga vara med henne där..!!!!! WOOOOOWWWW... vilken chef vi har! Förklarade dock att dom aldrig skulle våga vara där med henne...haha. Dom är ju så vansinnigt blyga (Alva i alla fall). Är verkligen super-mega-nöjd med vår nya chef!

Nu ska jag gå och spela lite super mario med Viggo. Alva har somnat redan och när sedan gossen somnar blir det skräckfilm med mikke. Har köpt både ostkrokar och chips, så jag ska riktigt mysa ikväll :) 

Tänk att jag fick ihop ett litet inlägg igen.... men det gick trögt. Är nog inte riktigt redo att sätta igång med bloggdagbok än :-) Det flyter liksom inte på som det gjorde förr...

   


Kommentarer
Postat av: Helena

Glad är jag då i alla fall att du plitar ner nån rader emellanåt... även om nu inte flytet dykt upp än.

Man ska väl lägga ribban på lagom nivå, sen jag tillät mig skriva små snuttar skit utan mening och slutkläm på min blogg så har jag till och med inlägg på lager. Hade tydligen ett uppdämt behov om att skriva sådana?



Ja, måste hålla med om att vi har en underbar chef, kan man ha bättre???? Tror fasen inte det!



Härligt med långledigt! Själv klädde jag mig vid 11 idag, när steg du ur morgonrocken?

2012-02-10 @ 11:39:05
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Tyvärr så klev jag ur morgonrocken redan vid tio...Höll på att svettas ihjäl i min nya varma fleecemorgonrock. Ingen lämplig klädsel vid storstädning av stortoa :-)Fick helt plötsligt ett välbehövligt städil....

2012-02-10 @ 17:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0