Rena skåp

Fy fasiken vad jag är duktig! Har frostat av frysen, klippt gräsmattan och städat ur det värsta ur skafferiet. Igår städade jag ett mycket smutsigt kylskåp! Känner mig riktigt nöjd med dagen :-) Vi har hunnit storhandla också, för det blev ju plötsligt så ekande tomt i kylen när det mesta kastades... SÅ SKÖNT!

Barnen är ute och leker med sina bästisar. Viggo leker med Emil som är lika gammal och Alva hon leker med Edvin som har börjat förskolan. Dom har verkligen roligt ihop, men dom leker sällan alla fyra :-) Det är bra att Alva och Viggo får vara ifrån varandra ibland. Det är så skönt att dom har blivit så stora att dom är och leker hos kompisar.

Edvin kom just och frågade om han fick sova över här. Och Alva blev superlycklig. "Då kan du sova i miiiin säng". Hon är väldigt förtjust i den killen. Skulle nog rent kunna påstå att hon är lite smått kär till och med :-) Synd bara att han är förlovad med Malva som är lika gammal som honom. Tror dom varit ett "par" i ett par år eller nåt :-) Lovade att han får sova här när det blir helg, om han fortfarande vill. Han ska ju på förskoleklass imorgon, storkillen!  

                                     Idag var Kevin i Norran. Sötnosen :-)
                                             
Ett reportage om hans dagis nyttiga mat. Värsta lyxen! Nästa helg blir det kalas hos honom. Storkillen fyller 3 år! Inte klokt vad tiden går...

By the way... DETTA ÄR MITT 700e INLÄGG! Inte klokt ju! Det är ju en massa inlägg...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0