Morgonpigga katter

Väckt klockan 06.00 av envisa katter! Tydligen så var båda kattmatskålarna tomma. Katastrof tyckte dom... Nåja, jag la mig i tid igår så jag är utsövd och pigg. Brasan brinner i kaminen och tre små barn har springtävling i långhallen :-) Full rulle! Mysigt!

Kevin somnade i min famn igår. "Jag vill kramas, farmor" sa han och så satt vi i soffan och kramades till han somnade. Går inte beskriva med ord hur go han är den lillkillen! Det är nåt särskillt med den killen, precis som med hans far. Kanske för att dom är kopior av varandra?

Undrar vad man skulle ha hittat på idag? Kanske en tur till Boliden? Känner inte för en till innedag i detta hus. Blev alldeles för många såna under veckans regndagar. Är smått allergisk mot det här huset just nu... Ska invänta husbondens uppvaknande så får vi planera nåt. Han är inte lika planeringssugen som jag i arla morgonstund. Men efter ett par koppar kaffe så kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0