inte mycket att säga.....



Hann med att tapetsera två väggar sist. Idag blir det att fara tillbaka och fortsätta... Men den här gången har jag med mig Mikke som får den stora äran att roa barnen, så jag slipper ha dom under tapetserarbordet byggandes koja :-)

Blir lite småsugen på att tapetsera här hemma också. Inte för att det är ett roligt arbete utan för att det blir så fräscht!!! Och det är ju faktiskt inte så jobbigt när man väl kommer igång... Japp, får nog ta tag i övervåningen snart.

Har nu suttit med detta inlägg i en kvart och funderat på något att skriva om, men hjärnan är tom. Funderade kring julstress och att inga julklappar är inköpta osv, men hinner inte ens formulera en mening i huvudet innan den försvunnit... blir nog inget mera idag :-)

Jamal, skicka önskelistor!

Ingela, nästa gång blir väl till jul? :-)


Kommentarer
Postat av: Helena

Shit, va du är duktig! Kan inte ens besluta mig om mina egna tak och huruvida jag ska idas ta itu med dem eller inte. Men du kör till Boliden och både målar tak och tapetserar. Håhåjaja...



2011-11-20 @ 22:26:35
Postat av: Ulrika

Jobba inte ihjäl dej vännen! Var sak har sin tid... Kraaam!

2011-11-20 @ 22:28:46
Postat av: MammaMarie

KAN du inte fota vardagsrummet hos mamma och pappa när det är klart och visa hur himla bra det blev? Jag är jättenyfiken!

2011-11-23 @ 18:35:17
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: Erika

Men Marie... be mamma fota och skicka ett mms till dig :-)

2011-11-25 @ 08:55:35
Postat av: MammaMarie

Tror du inte jag redan gjort det....flera gånger!!!

2011-11-25 @ 14:56:42
URL: http://mammamaries.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0