knasmonster

Har påbörjat lite pyssel och målning här hemma. Nu ska barnens rum fixas! Har inte gjort så mycket än, men ideérna är många. Har i alla fall målat en massa knasmonster på Viggos vägg. Nu pågår vitmålning av de blåa ränder och den helblåa fonväggen i hans rum också. Nu ska allt bli vitt! Kommer nog att bli en hel del färgklickar både här och där också.

Har planer för Alvas rum också. Det är bara synd att hennes rum är så litet. Skulle vilja ha så mycket därinne, men inget får ju plats...

Viggos knasmonster, som behöver ett till lager med färg :-)

      
      
      

Så här vill jag måla i Alvas rum. Älskar dessa träd!

Visst är dom fina? Kommer att få användning av de knalliga "Linda-färgerna" jag köpte tidigare :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha, ha...vilka superfina knasmonster, mer söta än läskiga.



Har också sett det där trädet i nån inredningstidning, mycket läckert! Med vitt som grund kan man ju använda vilka färger som helst och det blir bra.



Ser fram emot fler bilder!

2011-05-25 @ 11:50:50
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: MammaMarie

Jag dör, så fina knasmonster!!! VILL HA..!Önskar jag hade en liten knatte hemma, så jag hade den att skylla på när jag målar knasmonster på sovrumsväggen... dom var ju skitsnygga ju....



Och det där trädet då.... helt bedårande. Men jag tror du kommer göra ett ännu mer fantastiskt träd :)!

2011-05-29 @ 19:44:42
URL: http://mammamaries.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0