Leeedig :-)


.....Och en massa att göra förstås. Stora tvättardagen och bakardagen! Men det är helt okej. Får traska omkring i mina mysbyxor hela dagen och behöver inte snygga till mig ett dugg! Skönt :-)

Har bokat in mig och Joakim på en föreläsning den 16 mars. Det är Stefan Widerlöv som har en föreläsning där han berättar om sig själv. Han har aspergers syndrom och add. Längtar verkligen till den 16:e för det ska bli riktigt intressant att lyssna på honom. Bra recensioner har han fått också!

Nu ska jag njuta av den här dagen så mycket som det bara går. Skulle ju inte vara så tokigt om solen kunde öka sin styrka lite grann och sätta igång ett riktigt porlande takdropp! Skulle vara så härligt att få sitta ute i solen med sin kaffekopp och bara njuta... Bara EN plusgrad just nu, men kanske, kanske..... *håller tummarna*

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0