inbillningssjukan?

Är helt knäckt av att ha stigit upp RIKTIGT tidigt denna morgon. Hade ju oturen att börja klockan sju nu när vi ställt om klockan till sommartid. Förlorade ju en timme på morgonen. Vet inte om det är det som gjort att jag känner mig knäckt, eller om det är den "misstänkta magsjukan" som härjar på jobbet. Är inte helt säkert men med största sannolikhet så är det nåt magvirus som härjar där.

Känner mig yr och det vrider om i magen då och då... och tröttheten är obeskrivlig. Har ändå sovit en stund sen jag kom hem från jobbet. Det hjälpte inte ett dugg. Är precis lika trött ändå.

Det vore ju katastrof om jag fick magsjuka just nu. Imorgon startar ju vecka 13!!! Veckan jag väntat  och väntat på... då vi äntligen ska börja med aspergerutredningen. Hemska saker om jag ska ligga och kräkas då!

Håll tummarna att det bara är nåt annat som spökar i min mage. Är ju aningens hypokondrisk så det kanske bara är inbillningssjuka...  

Vad jobbigt att det är så ljust ute nu. Barnen kommer ju aldrig nånsin att fatta att det är kväll. Det är fullt dagsljus nu och klockan är snart läggdags för de små. Blir nog lite förskjutet ikväll skulle jag tro...

Ska fixa mig en till kopp kaffe och se om jag inte kan piggna till???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0