#¤%&-skatteverket!!!

Inte för att jag vill vara tjatig och gnällig men HALLÅÅÅÅÅ! Nu har skatteverket slarvat bort våra pengar! Mikke ringde och frågade var våra utlovade pengar är och fick beskedet att dom är utbetalade???? Till vem undrar vi ju då???

Dom skulle försöka ta reda på var pengarna är, men det blir ingen utbetalning den närmaste tiden tydligen... HUR OTUR KAN MAN HA EGENTLIGEN??????

Ska vi bli drabbade av alla myndigheters klantighet? Det är ju helt otroligt! Hur mycket kan dom få klanta sig egentligen? Undrar ju hur det skulle vara om det var tvärt om. Om JAG klantat mig på detta vis gentemot dom?

Kommentarer
Postat av: mikke

För att klargöra; skatteverket säger..."Pengarna blir insatta på första möjliga dag" Som alla vet är första möjliga dag idag, eller i vårt fall den 22:a, sen säger dom att: "Det tar troligtvis minst tre bankdagar innan pengarna kommer till ditt konto" Intrycket man får är att banken snor åt sig lite räntepengar, eller hur? ICKET! Det är, efter en koll med min bank, SKATTEVERKET som sitter på pengarna i minst tre bankdagar. Banken meddelar, jag citerar. " Om de skriver utbetalningsdag den 25:e får du pengarna den 25:e, skriver de den 22:a får du pengarna den 22:a. Staten kör än en gång upp sin järnnäve dit solen aldrig skiner på en inte så glad medborgare, kommer att ha en konstig gångstil ett tag framöver....Det är ingen liten näve staten besitter

2011-06-23 @ 10:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0