Vad tiden går....

Nackdelen med att ha en massa blommor på altanen är att man ständigt får ducka och hålla sig undan för de bowlinklotsstora humlorna som vingligt och blint flyger hit och dit. Helt opålitliga är dom. Dom tycks inte heller se skillnad på blonda lockar och rosa petunior. Dumma små (stora) djur!!!!

Har just upptäckt att jag har en FYRAÅRING hemma. Tänk att jag inte lagt märke till det tidigare. Det är kanske på tiden att jag sitter ner och gör ingenting så jag lägger märke till saker och ting?

Men helt seriöst... Viggo har förlorat allt sitt barnhull. Han har fått en fyraårings kropp. Den ändras ju vid fyra år. Från spolformad till ....ingen form alls. Rak och platt, lång och gänglig. Inte klokt vad tiden går fort! Men Alva hon kan då fortfarande stoltsera med sin spolformade treårskropp ;-)








Stolt tjej med putande mage och spolformad kropp ;-) Nästa år kommer klänningen att vara lika lång runt hela kroppen, och inte som nu... kortast på framsidan :-)





Kommentarer
Postat av: Helena

Oj så fina blonda sommarbarn. Helt riktigt att stanna upp, upptäcka och njuta av dem. De växer på tok fõr fort.

2011-07-14 @ 11:48:41
URL: http://helemabystedt.webblogg.se/
Postat av: Tessan

Härliga bilder på superfina barn :) Rätt kul att se vad Viggo är lik pappa och lilla Alva mamma upp i dagen :D

2011-07-14 @ 14:47:20
URL: http://tessan72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0