Skratta inte nu åt min "fina" konst :-)

Har ägnat mig åt måleri ett tag. SÅÅÅÅ himla rogivande och mysigt. Sitter på övervåningen och skapar och dolar. Helt klart något jag ska fortsätta med. Är inte supernöjd med alla alster, men man borde ju bli bättre ju fler man gör, är det inte så?
Kan någon gissa vem som inspirerat mig till mina konstverk? Liknar ju inte orginalen på långa vägar, något mer naivistiska skulle jag säga... men om man känner till vem som ligger bakom så kan man nog gissa :-)
Dom är dock inte inramade ännu. Har köpt virke till att bygga egna ramar, men när ska man ha tid med det då?
Gillar faktiskt den översta, med björkarna!





Denna ska få en ram och sen hängas upp i Alvas rum så snart jag fixat hennes rum.


Denna sattes i en befintlig ram som tyvärr är för liten :-) Måste nog ta bort passepartouten (svårt ord :-))


Inte så snygg... den första jag gjorde :-) Men kanske blir fin om jag ramar in den...?


Kommentarer
Postat av: Helena

Jo, man kan ana var du funnit ispirationen.

Kul! Fina!

Keep painting!

2011-07-29 @ 17:36:53
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: MammaMarie

Så VANSINNIGT fina tavlor! Vill HA!!! Du är ju otroligt skicklig. Ett superproffs.

2011-07-30 @ 22:04:38
URL: http://mammamaries.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0