Söndag morgon...

Trångt i sängen i natt. Jag och mikke har delat säng med TRE barn i natt. Vid fyratiden fick jag byta ut sängen mot soffan. Höll på at dö av värmeslag av varma små andetag som ständigt fyllde på värme i det redan åskklibbiga sovrummet. Puh... Kunde jag ta av mig huden så skulle jag ha gjort det. Sååå varmt och klibbigt!

21 grader ute nu när jag vaknade. Och mulet. Tack och lov att solen inte skiner, hur varmt skulle det då ha varit? Synd att vi missade regnet och åskan som verkar ha dragit över större delen av staden. Vi hörde åskan på håll igår kväll och satt och inväntade knallar och blixtar. Tyvärr färgäves. Det känns i luften att åska är på gång. Allt står stilla och det är fuktigt och kvavt. Känns som att allt skulle bli skönare om luften fick laddas ur med lite blixtar och dunder...♫♪ magiska under...

Har målat tre tavlor nu :-) Behöver bara ramar nu och sen kaaaanske jag lägger ut mina konstverk här på bloggen till allmän beskådan. Är supernöjd med i alla fall ETT av konstverken! Har varit och köpt fler canvasdukar också. Planerar redan nästa... hur kul som helst ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0