sömnlös natt...

Blev inte mycket sömn för mig i natt. Båda barnen låg på min sida av sängen. Låg och trängdes en bra stund till Alva började sparkas och hålla på i sömnen. Då tog jag mitt pick osh pack och flyttade ut till soffan. Låg och läste en stund och precis när jag höll på att somna då kom hon...

Min lilla prinsessa som inte kunde sova så långt från sin älskade mor. Hon tränger sig in och tar all plats i soffan. Ligger länge och försöker somna, men inser att det inte kommer att funka. Bänglar mig upp ur soffan (jag ligger ju innerst) och lägger mig i soffa nr 2. Äntligen ska jag få sova! Somnar faktiskt, men efter bara 45 minuter så kommer hon än en gång! Suck! Bara att ge upp då!

Det riktigt värker i mina ögon av trötthet! Tur jag ska få sova under dagen eftersom jag ska jobba natten sen. Kanske...? Om nu mikke orkar ta hand om barnen så jag får sova en stund. Han är visst risig idag också...

Måste kanske sjukanmäla mig p g a sjuk sambo/barn, trots att det är natten jag jobbar? Hmmm... vet inte om barnen är så pass friska att jag kan lämna dom på dagis? Feberfria är dom ju, men dom måste ju också kunna/vilja äta... jobbigt för dom annars.

Inga kattbebisar i natt i alla fall. Men hon beter sig väldigt underligt så det är nog inte långt borta. Om hon nu inte bara är skengravid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0